Första Augusti

Nu börjar det närma sig hemresa och även utresa! Har redan bestämt mig vad jag ska packa ner, hur jag ska packa och vad jag ska ha på mig och vad jag ska ha i handväskan.
Till hemresan så är det bara fyra dagar kvar. Jag åker alltså hem på lördag morgon med pappsen.
Till utresan så är det mindre än en vecka kvar. Egentligen så är det sju dagar kvar, men eftersom vi åker mitt i natten mellan måndagen och tisdagen så säger jag att det bara är sex dagar kvar.

Ååååh vad jag läängtar till solen och allt annat kul i Bulgarien.

Men nu ska jag forsätta måla på mitt fönster så att Janne kan börja sätta upp plankorna så det är klart någon gång den här veckan... PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback