AIKshop.se

Jag bara "råkade" titta in i AIKshoppen och hittade jättemycket saker som jag gärna skulle vilja ha. Jag tycker alltid att AIKs tröjor har vart grymt snygga, men i år så är dom t.o.m bättre!
Här är några som jag absolut inte skulle banga på i jul;

  1. AIK lady tank top, 229;-
  2. Damtopp svart / guld, 199;-
  3. True Love Dam Top, 299;-
  4. T-Shirt The Rat svart, 199;-
  5. WCT jacka svart, 649;-
Man hittar ju inte bara kläder på shoppen. Utan dom har även andra roliga saker till hemmet. Jag tittade runt ett tag men fastnade för en Brödrost och såklart Julgranskulor. Fast tyvärr så är hela min familj bajare, vilket innebär att dom aldrig skulle tillåta AIK kulor i granen eller en AIK brödrost. Så det är någonting för mig själv när jag flyttar hem ifrån!
image502 image503
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback