Annandag jul

SHIIIIIT, jag har förstovit mig lite .. Eller lite och lite, JÄVLIGT mycket . Har egentligen inte ens tid att skriva i bloggen. men eftersom jag kanske gör er besvikna då så skriver jag en kortis. Som sagt så har jag precis vaknat och sitter här emd värsta morgonfrillan och hela rubbet. Haha ^^ Ni vill inte me mig nu, jag lovar!
Aja men ska snart hoppa in i duachen, städa mitt rum, fixa till mig och sen ringa Matilda och Mamma innan jag drar in till stan. Det var egentligen så att Matilda och jag skulle åka in tillsammans, men hon förstov sig också och "glömde bort" mig :(. Men hon skulle fixa sig och vakna så fort som möjligt. Sen så måste hon förbi pappa och hämta kvitto till sina skor som hon ska byta. En julklapp som var för liten.. Sånt händer väl gaska ofta!?

Aja men puss på er alla och jag hoppas att ni njuter av mina tips här nedanför. För dom är grymt bra! Tyvärr så har jag redan missat den första (A) haha^^.
Ha en riktigt trevlig shopping dag också, ifall du också ska in till stan i smeten ..

image518

Kommentarer
Postat av: thowe

Smart att man ska kolla in nätets utbud!

2007-12-26 @ 12:19:06
URL: http://thowes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback