Imorgon så smäller det!

30 December 2007, dagen före Nyårsafton, näst sista dagen på året 2007. Och vad ska man göra? - Ska man göra någonting speciellt som man minns nästa år, eller ska man bara låta dagen gå och vänta in det nästa året med ett leende på läpparna?
Själv så har jag bara tagit det lugnt. Gick och la mig vid 12 igår för att verkligen få sova ut såhär in till nyår. Vaknade idag vid halv 2 - 2 av mamma. 14 timmars sömn är mycket bra. Nu kommer jag verkligen hålla mig uppe hela natten idag. För om jag är uppe hela natten idag och kanske sover till 4 - 5 imorgon så kommer jag absolut att klara av kvällen, vilket är ett måste. För jag måste ju verkligen välkomna det nya året ordentligt!

Efter att jag vaknade så gick jag upp och gjorde några varma mackor och ett stort glas Oboy. Orkade inte vara inne på msn och det har jag fortf. inte vart. Har ingen lust och prata med någon just nu. Istället så satte jag mig och tittade klart med den sista BECK filmen, I Guds namn. Så, nu jag har sätt alla BECK filmerna. Jag tycker faktist att dom är riktigt bra. Men om man nu har sätt den sista så tror jag att man fattar att detta är slutet för dom. BUHU :(

image536

Men nu är klockan runt halv 7 och ja har just käkat pannkakor ifrån igår och känner mig ganska mätt. Nu ska jag börja planera för morgondagen. Vilka skor jag ska ha, om jag ska ha jeans eller leggings, mössa eller inte, vilken jacka jag ska ha, om jag ska ha väska och vilken väska jag ska ha osv osv .. Krävs mycket planering ifrån mitt håll. Får se hur allt klarar ut sig tills imorgon.

Ha en riktigt trevlig kväll, puss

Kommentarer
Postat av: N

hej hopp

2007-12-30 @ 18:42:44
URL: http://nnats.blogg.se
Postat av: Zack

Gott slut & Gott Nytt År!

Hugs from Zack

2007-12-31 @ 11:21:39
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback