Julafton

24 december 2007 och det är Julafton för hela svergie. Vissa har redan fått några eller alla julklappar och vissa har inte fått någonting. Jag har fått några saker ifrån mamma. Men det kommer mer när vi kommer hem till Mormor och morfar. Jag ska väl snart hoppa in i duschen och sendan så ska jag städa rummet och packa innan vi drar iväg.
Det känns verkligen inte som Julafton. Här där jag bor så har vi iaf ingen snö och det suger.. Min julkänsla lär ju inte komma, det är ju ganska synd. Får hoppas på att julmaten tar fram den lite mer iaf ;) Eller kanske mormors goda knäck, mums :)

Aja men nu ska jag forsätta att njuta av mina julklappar och försöka lista ut om jag ska öppna CS eller inte, eftersom att jag har fått source.. Jag vet inte om det är det jag ska ha eller inte, men robin vägrar ju svara och kinell kan ingenting :) hahaha ^^ Men ännu en gång GOD JUL!

image507

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback