JULLOV

Äntligen så har jag fått mitt efterlängtade jullov. Ojoj vad det känns skönt nu. Ingen man behöver tänka på och man behöver inte gå upp tidigt på morgonen och stressa för att hinna i tid. Jag ska verkligen njuta av dom är 17 dagarna som vi har fått.
Men tyvärr så har jag faktist en del '"läxor" som jag måste ha klart till att skolan börjar igen den 8 januari. B.la en novell, kunna historian och hinna läsa ut en bok och skriva en bokanalys till den också.. SUCK* Jag kommer aldrig bli fri ifrån skolan känns det som ..

Efter vårat s.k julbord i arenan så far jag, Kinell och Robin in till stan för att hitta några fina julklappar till mina små och söta systrar. Det blev en och en annan fika också, men det behövde vi verkligen efter all KAOS i stan av människor. Träffade även på min söta mamma i stan, hon skulle till röda korset och sen handalde väl hon även några till julklappar.
Vi åkte väl hem vid 15:00. När jag kom hem så hann jag ingenting mer än att sätta på datorn, packa ur väskan och gå ut med hunden innan jag var tvungen att åka in till stan IGEN med Matilda. Men vafan jag är ju tvungen att ställa upp för min käära KVINNA. Eftersom hon ställte upp på mig när jag drog med henne in till stan kl 10:00 på morgonen, på en onsdag! HAHA ^^

Sen när Matilda var klar med sin julshopping till familjen så tog vi sällskap hem med min mamma, som fortf. var kvar i stan. När jag då kom hem så hann jag bara gå in på datorn i ca 3-4 minuter innan det bar av till Heron City för mat med hela familjen .. Det blev pizza på Pizza hut. Och ja, jag vet att jag har sagt att jag inte äter pizza, men vafan. Det finns undantag när jag är riktigt hungrig ;)
Aja, men när vi ändå var där så passade vi på att gå in på Media markt och kolla runt lite. Men när vi var klara så kom vi ut med två filmer och två KOSS hörlurar. En till mig och en till mamma. FYFAN VAD JAG ÄÄÄÄLSKAR DOM! Ljudet är helt underbart bra och dom sitter så jävla skönt. Skulle kunna somna med dom på (A).

Men nu börjar klockan bli TV dags. Sen ska jag nog sova. Det blev ganska sent pluggande igår med Jojje, hann bara sova 7 timmar innan jag var tvungen att gå upp igen. Och 7 timmar för mig ÄR FÖR LITE! Behöver ju min skönhets sömn^^ PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback