Ny bakade bullar

Onsdag. Förut så var onsdagar nått kul att se fram emot. Men nu så är onsdgara bara en jobbig dag mitt i veckan.. Trist! Men idag så har denna onsdag varit väldigt rolig. Eller ända tills runt kl 15:20 till 17:40. Då satt jag och Marcus och plugga på min "hemtenta" som vi har fått i skolan som ska vara inne den 20/12 .. Och jag kan ju säga att matte inte är min grej precis. Men tur då att jag har Marcus till hjälp ;)

Men idag så har jag även bakat über goda buller med mamma. Ojoj vad ni borde vara avundsjuka på mig nu. Sitter här just nu med tre stora bulla vid min vänstra sida och ett stort glas mjölk på höger sida. MUMS säger jag bara!


Skolan börjar gå lite för långt nu tycker jag. Det har vart liksom sådär lagom mycket prov osv tills nu .. Nu har vi skit mycket och göra på bara en vecka innan lovet kommer. Sen så har vi även saker till NÄSTA ÅR att göra redan nu .. KUL LOV! Aja men jag har iaf klarat av det jobbigaste för mig = hemtentan. Tack vore Marcus, tack så mycket sötnos! <3.
Nu har jag bara ett Historia prov kvar som jag också måste få MVG på för att få MVG i själva betyget. Sen så har vi en novell som ska vara klar 10/1 som ska handla om Antikens Grekland. Sen bokanalys tills vecka 7 och "uppdrag spaning" som jag inte har en aning om. Vet bara att den ska vara klar nästa vecka.. Och jag har inte ens börjat, Grattis till mig..
Sen imorgon så har vi matte HELA DAGEN! Undra hur många som kommer komma till skolan då.. Aja men jag måste, mamma tvingar mig + att jag lär ju behöva det och då kan jag ändå lämna in hemtentan på samma gång.


Måste bara lägga in några bilder på mina söta klasskompisar också! Ett måste liksom.. Puss på Robin och Kinell Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback