David på besök i Strängnäs

ÅÅhh vilken underbar dag det var idag. Morgonden började med att pappa och jag åkte in till Strägnäs för att hämta upp min lilla älsklings pojke vid tågstationen ungefär runt tio tiden. Sen så vt.ar dagen redan räddad! Solen sken och jag och David kollade på lite film och myste ihjäl oss eftersom vi inte har sätts på ett tag nu p.g.a att han har vart på hockeyläget med laget.
Men under som ca 6 timmarna som han fick/kunde stanna så han vi igenom två nya skräck filmen och massvis med mys och t.o.m ett litet snabb dopp i det blåsiga värdet som kom senare mot eftermidagen.

Just nu så har vgäster över på mat och dom "vuxna" sitter där nere och äter kräfter medans dom små tittar på film och jag sitter vid dator som vanligt.
Men nu är det bara 6 dagar innan jag kommer hem till kära Stockholm igen och om ca 9 dagar så drar jag iväg igen till Bulgarien och stannar i ungefär åtta dagar. GUUD SÅ JAG LÄNGAR

Så den första nedräcklingen har börjat.
6 Dagar kvar
---
9 Dagar kvar till Bulgarien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback