En kväll med familjen och pojkvänen.

Torsdags kvällen som brukar avslutas och börjas med jobb, Las Vegas och data började istället idag med stan och slutade med en helt okej pizza middag och en runda Bowling. David vann och jag kom tvåa (A). WOHOOO vann över pappa, hahah det gör mig alltid lika lycklig!
Nu är det bara drygt en månad kvar innan min familj och jag drar oss ner till Bulgarien en vecka och bara shoppar runt och njuter av den varma solen. Sen dagen efter att vi har kommit hem så börjar jag skolan. Vet att det ät gryyyyym tidigt, men hoppas p¨tidigare vinterlov eller sommarlov!

Nu sitter jag bara och väntar på att David ska vara klar med sina ärenden och allt skit så vi kan mysa hela natten lååång och kolla på CSI eller nått liknande.

Puss&kraaam skummbanan ;D

image312

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mys hela natten! Så avis! =)

2007-07-05 @ 23:35:46
URL: http://ninniliv.blogg.se
Postat av: sandra

mys :) din blogg är jätte bra ;)

2007-07-06 @ 22:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback