Ett&ett halvt år

Kan du tänka dig? Jag och David firar att vi har vart tillsammans i ett och ett halvt år idag. Själv tycker jag att det är helt otroligt att vi har hållt så här länge och att vi fortf. älskar varandra lika mycket och kanske t.o.m mera än för ett och ett halvt år sen. Jag är verkligen stolt över min älskade pojke och hoppas på mera underbara år tillsammans med honom.
Jag satt verkligen och funderade igår på att jag har min egen drömprins. Du har allt som jag vill att en kille ska ha och t.o.m mer än det! Tack för dom här 18 underbara månaderna tillsammans med dig. Hoppas verkligen att du kommer hem så fort som möjligt imorgon så vi kan fira tillsammans.
 "- David Axel Lindblad, JAG ÄLSKAR DIG MEST!.."

image316

image317 image318

Kommentarer
Postat av: fader abraham

va hände meed Pierre?

2007-07-11 @ 20:20:25
Postat av: Mathilda

haha , jag & min pojkvän fira "bara" 7 ¨månader den 11/7 . bra datum ;D . ha de bra

2007-07-12 @ 12:11:00
URL: http://mlindahl.blogg.se
Postat av: M

Vad söta ni var tillsammans, lycka till!

2007-07-21 @ 17:57:29
URL: http://miggos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback