Sandra + Natalie = fest vid Fridhemsplan?!

Guuuud vad kul det var att träffa dig igen efter flera år känns det som. Jag tror att det var förra sommaren eller 2004 som vi alltid vart på Grönan och hängde du och jag. Vilka minnen ... Aja men våran kväll började med café mys hos Blå fåtöljen tror jag att det hette och slutade på en liten fest vid Fridhemsplan eller Thorildsplan typ... Festan var inte så lyckad, kunde ha kommit lite mera folk tycker man. Men både jag och Sandra höll oss iaf. någelunda nyktra.. Eller jag drack ingeting eftersom jag absolut inte hade lust och ska jobba idag..

Men nu ska jag iväg och äta frukost! PUSSPUSS <33

 
ÄR HON INTE BARA GRYYMT SÖT?!!

Kommentarer
Postat av: sandra

älsklingen du är ju bara sötast, vi måste ses snart igen :)<3

2007-07-24 @ 19:04:55
Postat av: lou

vill bara påpeka att det heter thorildsplan inte torhemsplan:P

2007-07-24 @ 23:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback