Torsdags kvällen

Min lilla torsdags kväll gick mest åt att sitta vid datorn och chatta med kompisar eller att fixa min blogg. Sen så kom lilla Eddie upp och la sig. Det betyder att han vill ha lite mys, vilket jag gav honom senare.
Men sen kom jag också på att jag har ju ett armband att göra av mina pärlor som jag har köpt på den nta affären i Gallerian. Så jag började att ta mig en till, och tänka ut på ett ungefär hur armbandet skulle se ut och sitta. Så idag ska jag börja med det eftersom vädret suger och det finns endå inget annat att göra här på det TRÅKIGA landet..

Men innan kvällen tog slut och jag gick och la mig så fick jag för mig att jag skulle skriva lite i min ny köpa Betty Boop skrivbok. Köpte den ganska billigt inne på Gallerix! Jag älskar skriv böcker med söta figurer på, så jag var bara tvungen att köpa den!

image334

image335  image336
Jag är medveten om att bilderna är dåliga. Men dom är tagna på kvällen med min kamera på mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback