12 Juni 2007 (Tisdag)

Sitter här och tittar igenom bal bilderna och julbord bilderna. Kanske var lite för sent för julbords bilderna nu men ändå bra och ha dom som minnen och sånt. Nu är jag bara trött, har sovit 6 timmar och har vart hur speedad som helst hela dagen. Kan inte fatta hur, men alltid bra att vara glad än sur!
Ja du, gårdagens festande var kul och trevligt. Kanske blir lite för mycket när polisen kom och allt sånt, men jag fick träffa både nya och gamla kompisar och det var riktigt trevligt. På slutat så blev det inte konstigt. Inget som jag vill gå in på just nu, men ni som var där vet vad jag pratar om. Men detta ska vi nu glömma och se positivt på! Jag vet att allt var ett misstag och mycket var pga allt drickande vilket är en självklarhet. Men mysigt var det och tack för allt Västbergaskolans 9or m.fl. Det här ska vi göra om, UTAN PROBLEM ;)

Tror att jag ska dra mig till sängs nu eftersom jag vart tvungen att vara på min systers skolavslutning i morse kl 08:10. Vilket betyder att jag bara fick sova ungeför 6 timmar. Det är absolut inte bra. En riktig baksmälla hade jag på morgonen också, men det ingår i det hela... Kramar på er!

Kan också säga att balbilderna kommer att dröja, eftersom det var så många så orkar jag inte lägga ut alla och absolut inte just nu. Kommer en dag när jag har mycket tid och viljan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ds

2007-06-12 @ 23:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback