17 månader i måndags

Glömde helt bort att skirva om att jag och David firade 17 månader tillsammans i måndags. Känns som om vi alltid har vart tillsammans och att tiden går så snabbt. Snart så är det ju ett och ett halvt år tillsammans med min söta lilla pojke. WOHOOO, VAD JAG ÄLSKAR HONOM!
Aja men hur som helst så är vi fortf. lika lyckliga som vi alltid vart och det bara flyter på som tusen. Detta kommer aldrig att ta slut! Hahahah, fanns folk som aldrig trodde att vi skulle hålla i ett år eller t.o.m kortare, men nu är ni SÅÅÅ ägda!
Men min pojke är den bästa och ingen annan pojke kan slå min. DU ÄR SÅ SNYGG ÄLSKLING! Nu sicktar vi på 2 år tillsammans och efter det så... ja vem vet! Vi kanske håller hela livet ut. Det önskar jag!

image253

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback