Framtiden

Ja nu har jag börjat fundera på framtiden. Alltså tänk hur jag ser ut då. Vad jag kommer göra. Om jag kommer följa mina drömmar eller om jag kanske flyttar utomlands. Jag kanske inte ens får barns fråns jag är 30 och jag och David kanske håller för alltid. Vem vet egentligen... Aja men om jag får det som jag vill så kommer jag inom:

1år, (17år); Förhoppningsvis så har jag redan börjat kolla efter Lägenhet någonstans i stan. Har just gått ur ettan och har säkert bytt till ett bättre jobb. Hoppas på att jag och David fortf. är tillsammans och på mycket nya vänner att umgås med. Förhoppningsvis så lever jag också ett sunt och nyttigt liv och tränar mycket.

5år, (21år); Har absolut flyttat hemifrån och har förhoppningsvis kommit någon vart i mitt liv. Bor i en soft lägenhet inne i stan, nära allt kul. En 2a eller 3a skulle sitta perfa. Kanske till och med bor med någon ny hittad vän. Går fortf kvar på idrittshögskolan och satsar på nått bra inom idrotten som innan. Är säkert förlovad och har en mycket bra pojkvän (david).

15år, (31år); Är troligen gift och har minst ett barn och är väl på väg med ett andra. Bor i ett flott hus och har ganska rik. Jobbar fortf inom nått som har med idrott att göra. Skulle hoppas på Idrottslärare på skolor eller nått i den stilen. Festar fortf. som en jävla hulligan och trivs med verkligen med mitt liv.

20år (36år); Världen har gått under? Eller jag är gryyymt rik och lycklig

image302 image306
Då och nu. MYCKET STOR SKILLNAD

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju drömma på ditt trash

2007-07-01 @ 13:54:10
Postat av: mama wo

Hur ska du bli rik???

2007-07-20 @ 17:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback