Landet imorgon

jag är värligt trött så jag kommer att hålla mig kort. Imorgon så är det dags att åka iväg till landet med familj + mormor och morfar. Kanske morbror om han nu får ledigt från sitt jobb. Vi brukar alltid fira midsommar där tillsammans, så varför förstöra traditionen nu? Åker som sagt imorgon och kommer hem på måndag kväll. Brukar inte gilla att åka till landet eftersom jag inte har några vänner, vi bor i inne i skogen och vi har inget internet och leka med. Men nu har vi äntligen skaffat ett sånt där trådlöstbredband av 3. Jag hoppas verkligen på att det funkar. Jag har även skaffat mig vänner inne i Strägnäs, det var det närmaste jag kunde komma om man nu inte räknar med Jim och Daniel. Men dom kan också vara trevliga dom med!

Så nu är det bara dags att packa väskan och sova tidigt eftersom vi ska åka så tidigt vi kan imorgon bitti. Så vi inte kommer mitt i alla köer och skit. Dags för mig att dra mig här ifrån! CIAAO

För dig som undrar hur mitt land ser ut så har jag några bilder.

Här är även våra två fyrhjulinga.



Kommentarer
Postat av: Anonym

men seriöst, tror du att alla är så intresserade av ditt liv?

2007-06-23 @ 12:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback