(Landet*) Söndag

Första dagen som jag är någelunda glad och tror att jag kommer att överleva denna dag normalt glad. Eftersom solen just nu skiner och det är ganska varmt så är det på något sätt härligt att vara här just nu.
Pappa och syrrorna åkte just iväg för att fiska lite vid sen lilla bryggan i skogen. Kan erkänna att den är grymt mysig att mysa, bada och sola på. Synd bara att den är privat... Hahaha^^.

Idag så händer det iaf. lite saker. Mamma har tvingat mig att baka en chokladkaka så att vi har nått gott att äta ikväll. Sen till middag så är det Natalies favoriträtt. LAX!!!! Sen så är det ju söndag och det innebär BILBINGO på fogdö fotbollsplan. JIPPII! ;D Det är alltid lilka kul, även om det mest är gamlingar där uppe. Men det roligaste med hela bilbingot är att man får tuta så in i helvete när man äntligen får bingo, det skrämmer alla jävla gamligar så att dom ramlar av stolen riktigt ordentligt. Skit kul!

Men nu ska jag forsätta att äta min frukost och läsa klart min tidning ute i solen. Hoppas du får en myspys söndag du med. PYYYYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback