(Landet*) Torsdag

Hejhej. Jag är mycket besviken på min data och allt annat krångel som gjorde så att jag inte kunde sitta vid datan igår. 3G turbo saken krånglade och man behövde kod och skit som vi inte visste om. men nu vet vi om att den sitter på kortet och nu funkar allt och alla är lyckliga. (speciellt jag!)
Eddie springer runt och skäller som vanligt och mormor och morfar kom just hit. Jag hoppes att det blir bättre väder än vad det är nu på midsommarafton imorgon. Annars kan man ju lika gärna skita i och fira den. Kul att dansa runt midsommarstången i regn... haha (A).

Igår när vi kom till landet så var det brottom att sätta upp poolen eftersom en kille skulle komma med vattnet igår. Men allt var försenat och han har fortf. inte kommit. SUCK! Inte för att jag vill bada men ändå(A).
Istället fär att då sitta vid datan och internet som ändå funkade så passade jag på att röjja ut ur den gamla garderoben där uppe och gjorde det fint så att jag äntligen kan få ordning där inne. Janne är så jävla seg på att fixa "mitt rum" så jag orkade inte vänta längre. Resultatet blev mycket bra och nu är det hur mysigt som helst att sova där inne. Men det ändå som saknas just nu är el, har inget lyse eller nått. Sen så är det ju vanliga plankor till golv som sen ska fixas och det ska läggas in riktigt golv. Just nu så har jag täck över golvet med mina gamla blåa mattor. Det blev mycket bättre!
Bilder på rummet kommer senare, när jag har fixat så att 3G saken funkar på min dator också!
PUSSOCHKRAM så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback