Söndag 17/6 - 07

Idag så har vi två födelsedagsbarn. Den första är Douglas och den andra är Agge, grattis på er båda sötnosar! Hoppas att ni får många gulliga presenter och att erna födelsedag blir lyckad! Trist med regn bara.. Men det var ju ganska väntat eftersom det har vart sol nästan hela tiden.
Det händer mycket idag. Lilla Gustav ska iväg till USA, los angeles. Fan va avundsjuk jag blir nu, vill också utomlans och iväg från tråkiga Sverige. Jag får vänta ända tills Augusti. BUHUUUUU! Men kommer sakna dig Gustav, hör av dig!



Igår så fyllde även ett litet fruängsbarn år. Fredrik fyllde 16år och det var lite fest mys vid långsjön, som vanligt så kom masvis med folk och träffas folk som jag absolut inte hade väntat mig träffa. Men det var trevligt iaf. Men som vanligt så fick jag inte vara ute så länge, eftersom mamma är ensam hemma och hon vill att jag ska vara hemma till 12. Tror jag missade det mesta, men jag överlever! Kommer mycket mera tillfällen.

Snart så är mina filmer ner brända och klara också, då blir det lite mys framför tvn. Wiii (A). Men nu ska jag stryka, annars blir mamma arg :/. KJAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback