11/11

Grattis säger vi till Elin, min gamla klasskamrat som fyller 16år idag.

Imorgon så är det dags för mitt första 'utvecklingssamtal' i Fryshuset ever. Grattis till mig ;) Detta kommer väl bli mitt första samtal där dom inte sitter och säger hur dålig jag har vart, hur dåligt det går för mig i skolan och hur mycket jag skolkar. Eftersom det var så hela grundskolan.. Men idag så är jag en duktig flicka som har 100% närvaro i skolan och pluggar som en plugghäst för att lyckas 8-|. Min framtid är viktig för mig!

Imorgon så får vi också våra tränings saker som Roger hade beställt. Väska, shorts, tränings ställ osv.. Ganska efterlängtat om du frågar mig. Orka inte gå runt tränings saker i min handväska och målvakts väska är för stor..

Hur som helst så har skolkortet kommit också (för ett bra tag sen). Och jag är inte nöjd med dom! Fast jag fick iaf. stå upp för andra gången i mitt liv, WOHO! Men tyvärr så krånglar min skrivare vilket gör att jag inte kan skanna in bilderna på datorn.. Men det kommer väl senare, när jag orkar ta itur med den.

Nu ska jag återgå till mitt pluggande, som vanligt.. BYEBYE

" Vill bara nämna min älskade KVINNA som betyder mycket. - Jag älskar dig. "
GAMMAL BILD! Jag till vänster, KVINNAN till höger! (:

image416


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback