22 november 2007

Idag så har det varit en av dom där slöa dagarna. Iaf efter att jag kom hem ifrån skolan.
Hade två prov idag. Ena var i Spanska 1 och andra var i Engelska. Jag trodde faktist att spanska skulle vara svårare än vad det var, men lucky me att det var lätt. Hoppas på ett bra betyg! Engelska där emot gick inte alls så bra. Fick bara ihop runt 350 ord om mig själv, och då i meningar. Men hoppas på att jag får minst G så jag slipper göra om skiten.. Har redan två prov som fortf. inte är gjorda sedan projekt 2!

Dagarna som är kvar på veckan ska jag bara ägna åt att chilla, träffa kompisar och umgås med familjen. Har ingenting att plugga eller annat att tänka på. Just den känslan är så sköön!
Kvällen som återsår kommer väl mest gå åt TV tittande med familjen eller själv i min stora säng. Men innan det blir dags för mys så är det glasstajming.
Puss på dig

image442

Kommentarer
Postat av: Minnali

Haha ;) Love glass. Testa krossade digestivekex på :)

2007-11-22 @ 19:34:15
URL: http://minnali.blogg.se
Postat av: sandra

natalie, ta bort musiken på din blogg.
för det första låten är sämst för de andra de fuckar upp sig när man lyssnar på musik själv för de 3 låten är fett hög så datorn sprängs typ när man kommer in på bloggen :D haha
TACK PÅ FÖRHAND FRRRRRRUUUUUN

2007-11-22 @ 22:52:48
URL: http://enchantings.blogg.se
Postat av: Lina

Glass är typ det gooooooooooooooooodaste som finns. men bara med strössel och chokladsås

2007-11-25 @ 11:16:44
Postat av: N

Musiken är borta nu med fruuu! :) ÄLSKAR DIG

2007-11-25 @ 11:17:20
URL: http://nnats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback