God morgon alla FUCKERS!

Hahah, jag är verkligen på humör idag. ELLER INTE! De jävla munsåren vägrar försvinna, jag har gjort allt som det står att man ska göra fast hundra gånger mer och offtare men dom vill inte försvinna. Istället så kommer det MER på andra sidan. Så nu har jag bestämt mig för att dra ner pappa eller mamma till Liljeholmens vårdcentral och så får dom kolla upp vad det är för fel osv. FÖR NU SKA DET BORT! Är det inte borta innan nästa vecka så dödar jag verkligen någon.

image461

Hur som helst så har jag en låång sovmorgon idag, men jag är uppe extremt tidigt. Vilket är mycket ovanligt (A).. Det är för att jag och Matilda(kvinnan) ska till stan här på morgonen. Det är ju då man hittar godbitarna i affärerna. Sen kl. 13:00 så börjar min skoldag, eller min ända lektion FILM. Så Matilda ska med och titta på lite film. Jag tror att det är s.k avstamp till vårat nästa projekt, så jag kan inte missa det.
Men nu ska jag gå och försöka äta frukost så att jag inte få dampryck på stan. HEJSAAAN!

Kommentarer
Postat av: sandra

Är det inte borta innan nästa vecka så dödar jag verkligen någon. HAHAHHAHAH SKÖNING!

2007-11-27 @ 19:04:25
URL: http://enchantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback