Jag kör en "Sagan om ringen" dag

Yes, tro det eller ej men jag ska verkligen köra en s.k Sagan om ringen dag. Igår när jag låg tillsammans med mamma och kollade med slutade av filmen som jag inte minns namnet på just nu så kom jag och tänka på Sagan om ringen. Sen när filmen var slut så flippade mamma mellan kanalerna och då visade det sig att någon av dom 3 filmerna som har gjort, gick på kanal 3. Men det var alldeles för sent för min smak och titta på, på en söndag kväll så redan DÅ bestämde jag mig för att "imorgon så ska jag ha en Sagan om ringen dag".
Skolan var bara slöseri idag så jag var kvar på et viktigaste innan jag och Vicky sprang iväg. Man får ändå ingen frånvaro så det gör inte så mycket. Eftersom jag fortf är helt fel fri ifrån det röda. (Röd = ogilltifrånvaro).

Hela familjen är sjuk, snälla kan jag också få lite, bara lite sådär. Mitt munsår gör det verkligen värre att komma till skolan, även om det inte syns så känner jag det fortf. och det gör allt svårare. Kan t.ex inte äta för då gör det ont osv. Livet är verkligen hemskt.. HAHA ^^
Aja men nu roppar pappa för fulla muggar på mig att det är frukost. Så jag hör väl av mig senare, efter dom tre Sagan om ringen filmerna.
hejsvej

image455
Vilken Sagan om ringen film gillar du bäst?
Vem gillar du bäst i filmen?


Kommentarer
Postat av: Emilia

Ha en bra dag!

2007-11-26 @ 12:09:03
URL: http://emiliaw.blogg.se
Postat av: Jelena

Jag gillar nog alla lika mycket, men trean är kanske bäst? Eller ettan? Kan inte bestämma mig riktigt!

2007-11-26 @ 14:29:33
URL: http://styleiseternal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback