Måndag kväll

Har sätt klart dom två första Sagan om ringen. Nu har jag bara den sista och tredje kvar. Men vet fan inte om jag orkar se den ikväll, dom är ju åp himmla låånga. Men grymt bra! Nu när jag tänker efter så har jag faktist sätt massa snuttar av båda filmerna ett antal gånger. Men men, nu har jag iaf fått en hel bild av det hela. Och måste verkligen säga som en skräckfilms älskare att filmerna är grymt bra gjorda.

Just nu så sitter jag och pappa famför tv i vardagsrummet och kollar på CSI tillsammans. Och självklart så har vi godis att snaska på. Det som är starkt av mig är att jag dricker Cola. Jag hatar Cola, men vi hade ingenting annat och jag kan ju liksom inte dricka mjölk till godis, USCH!
Pappa sover på soffan ikväll eftersom alla flickor i familjen utom jag är sjuka. Spyr och har feber, riktigt mysigt. Hatar vintern!

Imorgon så ska jag vakna tidig och åka in till stan för en snabb liten shopping runda innan skolan. Början kl 1 så det är rätt chill. Men nu måste jag återgå till CSI, PÖSS

image460


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback