People, I think I'm back!

Sanna mina ord, jag är tillbaka på riktigt nu. (typ, kanske, lagom mycket) Jag har bestämt mig att börja skriva i bloggen dagligen om allt som händer och "fötter" i mitt lilla sagolika NOOOOT* liv. Det betyder att jag kommer uttrycka mig exakt hur jag vill och skriva om allt på MITT sätt. Så kommer du med någon äcklig kommentera så behöver du inte förvänta dig att du har förstört mitt liv/dag. För jag bryr mig inte (: Som sagt, I'M BACK ..

Snart så är året 2007 över och vi börjar om på nytt, eller iaf jag! Det känns verkligen efterlängat att få börja om på nytt. Har försökt flera gånger men nu äntligen så känns det som om allt kommer gå min väg. *för engångs skull*. För just nu så suger mitt liv gaaanska hårt. Men för första gången så handlar det inte om bråk mellan kompisar, skola eller föräldrar. Utan om andra saker som HUR jag trivs i skolan, min fritid och kärleken.. Alltså kärleken är inte direkt ett problem, kanske bara nått jag saknar. Men det vill jag helst inte gå in på mera, eftersom jag vet vilka som läsa min blogg osv ;)
Hur som helst så BACK TO MY SPARE TIME. Som sagt så spelar jag inte i nått lag i innebandy, vilket gör att innebandyn i skolan inte blir lika kul. Sen så jobbar jag inte heller nu, men har iaf skivit ett CV och skickat iväg. Så det ända jag kan göra är väl bara att vänta.. Vilket jag inte ALLS är bra på ;D.
- Men nu har jag iaf bestämt mig för hur jag ska lägga upp mitt liv och försöka hålla mig till den mallen OCKSÅ!

Jag skaaaa;
  • Sola mer solarium.
  • Tänka ännu mera på skolan och försöka bättre mig på det som behövs.
  • Hålla mig till de vänner jag har och inte skaffa konflikter. (vilket jag är bra på!)
  • Inte bry mig så mycket om kärleken. Låta den blomma ut av sig själv.
  • Hålla familjen nära.
  • Skaffa mig ett jobb och en stadig ekonomi.
  • Börja planera bättre än förut.
  • Bevisa att jag kan klara mig själv och att jag är en stoor flicka. (kommer ta åår)
  • Äta mer nyttig mat och inte köpa godis. (kanske ska säga ÄTA MAT(?))
  • Försöka minska på timmarna framför datorn.
Som sagt så är det många saker, både stora och små som behöver ändras på i mitt liv. Tro det eller ej men jag ska verkligen kämpa för att få det så som jag vill ha det. För jag vet att jag kan lyckas, det säger alla ..


Idag så har jag faktist spelat lite poker online. Det är inte någoting som jag brukar göra precis. Men såg att pappa satt och spelade som vanligt och då blev jag också lite sugen eftersom jag vet att jag har ett konto på Betsson. Så jag sprang in på mitt rum, låste in mig och sen så började jag spela.
Jag gick faktist + den här gången. Grattis till Natalie! (:

image424

Spanska och engelska prov nu på torsdag. Betyder att jag måste plugga till tusen. Satasr på MVG i spanskan och helst VG i engelskan. Men jag har ju ett par dagar på mig att läsa på och lära mig allt. Så jag får väl hoppas på det bästa. För jag tänker verkligen inte göra flera omprovn. Det räcker med alla dom som jag nyligen gjort från den veckan då jag var sjuk ..

Nu ska jag återgå till mitt pluggande / poker spelande. ADIOS AMIGO/A

Kommentarer
Postat av: sandra

JAAAA ÄNTLIGEN ;D

2007-11-19 @ 23:32:28
URL: http://enchantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback