Yes det är äntligen på väg bort!

Nu har jag fått tag i de rätta salvorna och de rätta tabletterna för att få bort mina MUNSÅR. Till er som tror att det är Herpes så är det FEL, FEL, FEL OCH FEL! Jag har redan kollat upp allt och det är absolut inte Herpes. Så TYS IDIOT! Aja men hur som helst så är det äntligen påväg bort och det ska bli skönt och bli sig själv igen.

Just nu så sitter jag här i mitt ensamma rum och har inte så mycket för mig. Träffade fasktist en gammal klasskamrat idag precis innan jag skulle gå in i min källargång. Samuel och hans hund. Gud vad söt den var, men den lät ganska mycket, hehe ^^ (A). Aja men skoldagen gick bra, nu har vi börjat på ett nytt Projekt som heter "Du din .. GREK!" Handlar mycket om antiken osv. KUL! Hoppas på ett bra betyg i Historia ennu en gång. I svenskan så ska vi skriva en novell, OCH JAG SOM ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRA PÅ DET .. *inte*. Men jag får hoppas på det bästa. Men matten btw kommer väl gå lika dåligt som alltid. Fick bara G på den förra provet, men det räcker ju iaf som tur är. Kan ju inte påpeka att Ernad är bra på att lära ut, MEEN jag klarar mig.


Men idag så blir det Pannkakor till middag. OJOJOJ VAD GOTT!

image473

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback