En dag med mamma i stan

Jag sitter här i min ensamhet men i ett städat rum och lyssnar på musik medans jag chattar vilt på msn. Idag så är det Fredag vilket innebär att man oftast brukar vara glad åt vad kvällen kan ge eller inte. Men själv så är jag fast med familjen i våran lilla stuga en bit utanför Strägnäs... Men man kan ju se posetivt på det också, om man nu mår super super bra och har verkligen haft världens bästa dag eller nått liknande. Men tyvärr så har jag inte det.
Hela den här veckan har verkligan vart slöseri på livet! Jag har bara vart hemma och legat i min säng och tyckt synd om mig själv och missat en jävla massa provn i skolan.. SUCK vad jag kommer ligga efter när jag kommer tillbaka på måndag :(. Men eftersom man ska se så posetivt som möjligt på livet så kan man ju kalla det ett lov^^ Men ett grymt tråkigt lov HAHHAH^^.

Men idag så vaknade jag ungefär vid 8-9 vilket är en ganska bra tid att vakna vid om man inte vill slösa bort hela dagen med att sova ut. Vilket jag gääärna hade gjort. Men mamma stod och väntade i stan så jag var ganska tvungen att gå upp i tid.
Vissa tycker säker att det bara är pinsamt och gå med sin mamma eller pappa på stan, men jag tycker att det är hur skönt som helst. Då slipper man betala det mesta och på även massa med roliga tips osv. Mamma bjöd t.ex på fika innan vi började våran rund vandring på stan. Och det behövder jag verkligen, eftersom jag inte hann med någon frukost hemma (A). Typiskt mig :D.

Nu tjatar mamma på mig om att jag ska packa inför landet... Jo du hörde rätt, LANDET I HELGEN!? Vet inte om jag kommer/vill överleva helgen, men är väl så illatvungen :(.
Så jag är väl tvungen att lämna datorn ett tag och börja packa. Känner mig lite hungrig också, tror jag ska äta lite nudlar. MUMS! :)

EFTERLYSNING!!?
Någon som vet vart jag kan ett på snygga mukis byxor i någon mörk färg som t.ex mörkblått eller kanske svart!? Skulle gärna behöva barnstorlek i dom också ^^ :) OM DU VET, HÖR AV DIG!

Kommentarer
Postat av: Sofiie

Det brukar ju finnas ganska mycket mjukisbyxor i sportaffärer (Stadium, Team Sportia osv.), så där kanske du kan leta :)

2007-10-12 @ 14:37:27
URL: http://sofiie88.blogg.se
Postat av: Ana

kööp SSS byxor, sssssötizz ;D hööras nästa heeelg då gullefjun????? :))))

2007-10-12 @ 19:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback