En dag med Thomas <3

För det första så vill jag bara säga att jag har skolfotto imorgon och jag vet fan inte vad jag ska göra för pose eller vad jag ska ha på mig. Men jag har iaf kommit fram till att jag ska ha svart skjorta med svart väst över och några mörk blåa jeans som te.x mina Tiger jeans. Men allt kan ändra sig över natten om man heter Natalie. Men en sak som är helt säker är att jag ska ha mina svarta stövlar!

Men tillbaka till dagen som har varit och just nu! Som sagt så har jag vart med thomas ungefär hela dagen. Slutade vid 3 och efter det så åkte jag hem med den coola skeateren som alltid hälsar glatt som mig. Thomas mötte upp mig i liljeholmen och sen så åkte vi direkt hem till mig. Kvällen gick bara åt att mysa och umgås med varandra. Gud vad jag älskar dig sötnos!

Just nu så sitter jag i sängen med datorn i knät och kollar på Room service medans jag samtidigt chattar med älsklings Jens och min fru Sandra. JAG OCH SANDRA HAR ÄNTLIGEN BLIVIT SAMS ÖVER DET LILLA DUMMA VI BRÅKADE OM. TACK GODEGUD FÖR DET!

Men nu börjar snart Grey's anatomy, det får man inte missa! PUUUUUUUSS

Kommentarer
Postat av: frun

jaaa onödigt bråk VÄÄÄÄÄRLDIGT onödigt :D <333

2007-10-03 @ 22:18:22
Postat av: frun

jusdet jag är glad för din skull, du har skaffat pojke :D haha <333

2007-10-03 @ 22:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback