Idag avgörs Allsvenskan

Idag 28/10 så avgörs guldstriden mellan Kalmar, Göteborg och Djurgården. En vädligt spännande strid om smguldet 2007. Men det skulle ju vara lite roligare om AIK också var med och kämpade, men vi kommer nästa år!

image402

Eftersom det inte handlar om AIK så mycket så har jag inte så stor koll om hur lagen måste spela för att Djurgården ska förlora. För det är ju det ALLT handlar om just nu. För vinner Djurgåden så kommer jag fan skjuta en APA! + att dom kommer bli så jäävla malliga! FUCK THAT!
Aja men oddsen är ju på Göteborg vilket inte heller är så bra "HATA HATA HATA GÖTEBORG!". Så jag hoppas ju mest på Kalmar. Så nu lägger vi oss mot KALMAR(?)..

image403 image405
Så tillsist, HEJA KALMAAAAR! (8) (trodde jag aldrig skulle säga det.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback