Vingåker outlet

image395




Idag så ska jag åka med familjen till Vingåkers outlet. Jag har alltid velat åka dit och fynda bland massvis med märkeskläder, men eftersom det är så långt dit så har det aldirg blivit av. Men nu äntligen så ska åka. Men jag har även lovar att jag ska bila dit med Jim ifrån landet med han bil. Det kunde inte bli va iår eftersom jag bara är på landet under sommaren och han fyller sent i november. Så vi får utnjuttna hans körkort nästa år. Då slipper han cykla bredvid mig när jag åker fyrhjuligen. Hehe^^

Jag trodde att denna dag skulle bli en av dom där tråkiga söndagar när man måste plugga och det går inget bra program på tv, men jag hade väl tur idag (A). NU SKA VI ÅKA! ciao

Kommentarer
Postat av: Izabelle

åh det stället sucks ^^ haha

2007-10-11 @ 15:54:04
URL: http://bellibull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback