Jag är tillbaka!

Nu är sommaren inprincip över och hösten börjar sakta men säkert att närma sig. MItt liv ser helt annorlunda ut och ingeting är som det var förut. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja men jag ska försöka att ta allting ifrån början så det blir lite lättare och förstå.

Som sagt så har skolan börjat nu och jag börjar skaffa allt mer och med vänner. Tyvärr bara pojkar än så länge ^^ Men flickor är så jobbiga(A). Jag är förtillfället singel och det duger mycket bra för mig. Jag och David har pratat igenom allt vi har haft tillsammans och hur vi ska kunna forsätta utan varandra. Även fast det var jag som ville pausa och tänka efter så måste jag erkänna att jag saknar dig enormt mycket! Att inte ha dig här vid min sida som du var förut känns fel men ändå rätt. Men nu är jag på nya äventyr och lever helt änkelt loppan. :)

Men nu tillbaka till skolan och veckan som har gått.....
Vi håller precis på att avsluta vårat första projekt tillsammans och än så länge så går det bra för mig och jag har hållt mig i skolan och inte vart någon dum flicka (A). Imorgon så är det Dead line för projektet, vilket innebär att våra insändare måste vara klara och in skickade till lärarna innan klockan 16:00.
Jag sitter just nu och försöker att avsluta den på bästa möjliga sätt, även om det är grymt svårt. Men jag hoppas verkligen att jag klarar mig så jag slipper göra om det i slutet av ettan.


Min ekonomi har sjunkit ner till botten nu efter att jag har sagt upp mig. Jag har absolut inga pengar till det jag behöver dagligen. Som kläder, godis ja det mesta kan man nästan säga. Men jag ska verkligen att försöka att hitta ett nytt och bättre jobb så fort jag får tid med det. Vilket jag absolut inte har just nu eller några veckor framöver. Kanske nästa månad! :)

Negativt: Buhuuuuu, jag ville verkligen inte att det skulle hända men det var nästan som skrivet. Älvsjö AIK F91 har gått under och vi fintns inte kvar längre. Jag som tyckte att vi var på topp och som verkligen trodde på en framtid. Men jag verkade vara ensam om det...
Har fått lite tips från på klubbar lite där och var. Och vissa verkar verkligen vara någonting att satsa på. Men Julia kom med ett förslag att prospela för Högdalen F90-91 eftersom dom var desperata efter en målvakt. Jag vill inte hoppas på för mycket men hoppas ska jag iaf!


Kärlek^*


Positivt: JAG VET att jag är lite sent ute med att säga detta men liksom det kommer att sitta kvar ett tag. AIK spelade sönder Bajen och visade verkligen vilka som är bäst. Första matchen blev det 1-0 till AIK och andra matchen blev det 2-1. KOM IGEN GNAGET!

"Så göra vi när vi krossar hammarby, igen. Krossar hammarby, igen. Krossar hammarbyyy (8)"




Kommentarer
Postat av: sandra

äntligen älskling! jag ahr saknat din blogg ju <33

2007-09-10 @ 22:45:21
Postat av: N

Haha, jag vet älskling! :)Men nu är jag igång igen! <33

2007-09-11 @ 14:07:39
URL: http://nnats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback