Lördags eftermiddag

Vaknade ganska sent idag, runt kl halv 3 - 3... Tur att man har en sådan bra mamma som ringer och väcker än då. Men jag fattar inte att jag har kunnat sovit sp länge. Vaknade vid halv 7 för att katten gjorde nått, sen så ringde Lukas vid typ 12. Jag kommer inte riktigt ihåg vad vi pratade om men iaf. Och efter det så somnade jag om, som om jag aldrig hade sovit!?
Men men, gårdaens kväll kanske var lite för mycket. Även fast jag inte drack så mycket. Var inte så mycket på humör för alkohol igår. Ville bara chilla med nära och kära.
Dagen började med att jag var sjuk och inte behövde gå till skolan eftersom vi ändå bara hade träning på morgonen, sen så ville Yasmina att jag skulle följa med henne till Assist och köpa någonting. När jag hoppade på tunnelbanan så träffade jag då några klasskamarater som inte alls borde vara här borta när dom bor i tyresö. Men iaf, så skulle dom också till Assist. Jag gjorde dom sällskap tills Yasmina kom. Men hon hade brottom vidare sen för att träffa sina killar.....

Men när jag äntligen kom hem ifrån Västertorp så följde jag med mamma och pappa till Heron City för att komma på Media Markts ett års jubileum. Dom bjöd på gratis korv och hade en jävla massa sänkta priser. Typiskt mig som hittade en box med 12 skräckfilmer för BARA 169kr! :)

MEN NU KOM LUKAS SÅ JAG MÅSTE GÅ! åpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback