Ny digitalkamera!?

Eftersom min gamla digitalkamera gick sönder efter att någon (adam) "råkade" lägga ner en flaska som egntligen inte var öppen i min väska så är jag absolut i behöv av en NY! Jag vet att det var dumt och lägga ner kameran eller att ta ut den om den nu redan låg där (kommer inte ihåg)... MEN NU HAR DET HÄNT och jag behövde ändå en ny och bättre!

Jag har kollat runt lite sisådär och hittat några riktigt snygga och riktigt dyra. Men en jag fastnade på som "bara" kostar 1790kr på Media Markt var den här:

image390
Som du ser så finns den i tre olika färger. Och det är just det som är problemet... JAG VET INTE VILKEN FÄRG JAG SKA KÖPA! Om jag köper den rosa så är det bara sååååååååå typiskt mig och den silvriga känns så vanlig.. Men å andra sidan så är den bruna ganska ful!?
Vad tycker ni? Rosa, silver eller brun?:S

Det bästa med kameran är att den har lagom stor display och är enkel att använda!
image391


Kommentarer
Postat av: Natalie

brun, ovanligt och inte alls speciellt fult! :)

2007-10-02 @ 21:11:06
URL: http://nataliehakanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback