Resonering av helgen som har vart..

Fredag till söndag så var jag igång från morgon till kväll. Känns som om jag är helt sönder festad. Träffade både nya och gamla kompisar som kan vara bra och ha i ett senare tillfälle.
Jag är grymt peppad idag inför derbyt, kan fan inte tänka på annat än AIK AIK AIK och apkross!
Låt just nu: "http://hem.wtnord.net/k05731/Samzon feat. Danish - Hur det an kanns.mp3"

Fredagen började med tröning kl 08:30 fryshuset, innebandy. Sedan så åkte jag hem för att sova ut inför helgen men det gick inge vidare.. Rille kom förbi en stund vid 4 och hälsade på. Sen så fick jag äntligen en liten blund tills mamma och hela familjen kom hem. Men lyckades ändå sova till matdags iaf (A)..
Sen så ringde jag marre och då var det bara att speeda annars får man inte marre på fall alltså. Aja men hon ringde sina "coola kontakten" och vi förflyttade oss till Västertorp där jag träffade några bekanta. Dom sa att det var någon fest hos någon Harald som verkligen inte ville ha dit folk, men vi skulle hoppa in genom fönstret. VILKEN BRA IDE! SAJK..... Men jag och marre bangade på att hoppa in i fönstret och i stället så drog vi och träffade alltid onyktra Denis och Edgar;) Men dom var tråkiga så det blev tillslut fest hemma hos Linn i kransen.
Vi stannade där ett tag, eller ungefär tills linn sparkade!? sönder sin egen dörr ruta. Då gick det lite för långt och jag hade ändå ett annat alternativ. - ÄLVSJÖ! Så kvällen slutade i älvsjö hemma hos Fabian Derk. MYYYYYSSS!

Lördag morgon så vaknade jag upp i Älvsjö, hemma hos självaste Philip. Hade ganska bråttom hem eftersom jag hade lovat min mamma att baka 3 kladdkakor, innan jag skulle gå någonstans. Första blev bränd i ugnen och så gav jag upp och orkade inte göra TVÅ till. Men när Simon G sedan tittade förbi så blev jag lite sugen igen så han fick hjälpa mig att baka en ny. Fast bara en!
Senare efter mat tiden så träffade jag min FRUUUUU! Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra av kvällen, men det blev tillslut ganska lyckat iaf. Vi slutade upp i Enskede dalen hemma hos Alge och var kvar tills midnatt. Myspys på det också!

SÖNDAGEN ÄR ALLTID LIKA TRÅKIG OCH MAN ÄR ALLTID LIKA TRÖÖÖTT/SLUT!
Men min söndag bestod ändast av återhämtning och en liten shopping runda med FRUN i staden. Bakis mat på Donken ;) YEAH^^

(det blev tyvärr inga bilder ifrån någon av kvällarna! ..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha den där harald du pratar om råkar absolut inte vara mitt ex harald :D haha

2007-09-24 @ 16:46:44
Postat av: sandra

hihi tack för en underbar helg, vi hade roligast <3

2007-09-24 @ 17:13:02
Postat av: N

Haha jag vettefan vilken harald det var. Bodde mellan västertorp och mälarhöjden typ. men träffade honom aldrig :S

2007-09-25 @ 19:04:47
URL: http://nnats.blogg.se
Postat av: ANTON!

HAHAHA RESONERING?:D:D:D::D:D:D:D:D:D

2007-09-27 @ 16:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback