Snart är vintern hääääär :(

Datum: 30 september 2007
Händelse just nu: Natalie leter hungrigt efter någon som kan fixa frukost åt mig.
Händelse senare: 17:00 så kommer jag stå på norra mellan/nedre och kolla när AIK kör över GAIS, du också?

Imorgon så är det första oktober och det innebär att vi kommer allt närmare vintern och alla kläder som man måste sätta på sig för att inte frysa ihjäl där ute... Ser redan folk nu som går runt med sina Goose jackor, och det är väl liiiite överdrivet!?

Gårdagen är inte värd att prata om. HAHAHAHA^^ Ni som var där vet ju vad jag menar. Men nått man kommer minas är väl nakenbadet, blodet och hånglandet! Jag driver inte när jag säger att alla stod i olika hörs och hånglade med varandra. Såg bara helt sjuk ut.... Och nakenbadet har man ju på bilder, ^^ PS bara pojkar som badade! :)

Men nu tycker jag att vi fokuserar på DAGEN och MATCHEN!
AIK behöver verkligen alla poäng som dom kan få! Så vinst mot GAIS skulle sitta bra!
Djugården spelade 4-1 mot örebro, vilket inte var så väntat...
Men att matchen mellan BP och Elfsborg slutade 1-1!???!?!?!?!!?!?!?!?!??! HALLÅÅÅÅÅÅ HUR GÅR DET FÖR ELFSBORG EGENTILGEN:s

image389

Frukost på G nu alltså.. Innan jag döööööööööööör! PUSS

Kommentarer
Postat av: aasdafaf

Bättre än för Gnaget tydligen :)

2007-10-02 @ 12:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback