sur, arg & irriterad

Skoldagen idag var sämst. Människorna i skolan idag var sämst. Lektionerna i skolan var sämst OCH onödiga. ALLT ÄR BARA SÅ IRRITERANDE! Jag är bara sur, sur och sur på allt och alla. Men jag vet inte varför?!!
Det kan bero på att mamma tvingar med mig till landet i helgen vilket är det tråkigaste som finns och jag kommer snart att bränna ner hela jävla stället! Liksom varför kan jag inte få sova hos mormor och morfar? Vad gör det henne? USCH VAD JAG BLIR SUR!
Aja men jag ska försöka att vara så glad som möjligt resten av dagen så kanske jag får stanna hemma och träffa mina kompisar och ha kul istället fär att nörda framför datorn hela helgen. Vilket jag oftast ändå gör ^^,)

Men nu känns det verkligen som jag skulle behöva massage eller nått liknade som är skönt för kropp och själ.
Jag har just ätigt upp min risifrutti men jag är fortf. hungrig. Mamma erbjöd någhon röra ifrån hennes kompis Catarina men den luktade inte så gott, trots att den innehöll god lax :)
Jag tror att det ända som kan få min avslappnad och kanske på bättre humör är att gå ner och sola i vårat solarium. Men jag är inte säker än på hur jag gör. Får se hur det blir senare efter att jag har fått lite mer energi i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback