Ååååååh äntligen

Hahaha, jag har verkligen längtat efter att få skriva blogg igen. Trodde fan inte att jag var så här besatt av blogg-världen. Men men, sitter här i vardagsrummet och läser den nya Vecko Revyn som pappa hade lagt på mitt skrivbord. Älskar verkligen den här tidningen, det har allt + lite till. Sen så har min katt Sickan precis kommit tillbaka. Han brukar ha sina perioder där han är borta i flera dygn och sen när han är hungrig så kommer han hem igen.

Tränade inte i morse för att min träningsvärk vill döda mig. Jag kom dit och försökte på uppvärmningen, men det gjorde alldeles för ont. Nåja nu är jag ändå hemma. Kanske inte behöver duscha men ska iaf äta någonting och byta kläder och väska.

Men än så länge så ser jag inga förändringar på den s.k "nya bloggen", gör du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback