Allt förändras..

Nu har resan äntligen blivit helt betald och nu gäller det bara att spara pengar så man har till att festa och shoppa med. Kommer inte bli allt för svårt eftersom jag kommer att döma skit mycket just nu. I helgen som just var så tjänade jag ihop 900kr, vilket inte alls är dåligt.

Har lov nu förresten. Fråga mig inte varför, men skola är sär. Bara att njuta utav det. Blev klar med projektet innan lovet också. Känns riktigt bra, hoppas på MVG i svenska nu. Annars blir jag sur :( Fick ju bara VG- på novellen, vilket dock är bra för min del iaf. hahah :D Jag kan verkligen inte skriva noveller (:
____________________________

Veckan som har vart så har det bara handlat om fotboll för min del. Och då menar jag varje dag. Om det inte är CL så är det AIK som spelar. Är det inte AIK så är det något annat att titta på, eller så är det jag själv som dömer. Det tråkiga är väl att jag själv inte spelar. Men i sommar då jävla ska jag spela. Haha, saknar ju fotboll. Det var ju ca 3-4 år sen jag la av.. :(

Men i helgen så blev det lite Innebandy också. Timmy sa att han skulle till Botkyrkahallen och titta på innebandy finaler och då bangar jag absolut inte på. Ojojoj vilket tur jag hade också. Precis när jag kom så började finalen för Älvsjö AIK F92, snacka om match. Självklart så vann som också. Och min lilla millz avgjorde. GRYYMT!

Nu ska jag gå och sola innan jag ska träffa A i Solna kl halv 4. PYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback