Dålig uppdatering av bloggen

Sorry för min dåliga uppdatering i helgen, men jag har haft så mycket annat för mig att jag helt enkelt inte har haft tid och skriva. Har inte så mycket tid just nu heller, ska snart döma en match på Västberga IP, men sen så är uppgifterna för dagen klara. Sen så ska jag bara hem och ta det lugnt, vänta på Daniel och kanske t.o.m sola om jag orkar.
Inte för att det är jobbigt att sola, men kanske hittar på någonting annat, mycket roligare. Måste fan komma igång med projektet som vi håller på med nu också, förstår ingenting (:. Det ända jag vet är att någonting ska vara inne nu på fredag .. Det är ju bra, jag som inte ens har börjat! Yeey..

Aja men denna helg har vart helt fri ifrån alkohol och festande. Haha, känner mig ganska stolt :) Har mest bara vart med kompisar och dömt fotboll. Behöver ju pengarna nu inför sommaren och Alanya resan.


Mina kunskaper i Photoshop går också mycket bra framåt, försöker lära mig någonting nytt varje dag. Hah, jag är verkligen en stor nörd i Photoshop, kan inte slita mig ifrån det. Har nu även bestämt mig att gå på nya höjder i Adobe Illustrator och se om jag kommer någonstans där. Just nu så har jag fastnat, förstår inte ett jävla piss. Men det kommer, det kommer ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback