*Hoppas*

Jag tror jag har det jag behöver just nu. Tänker inte berätta vad det är jag har eller vad det är jag behöver. För det kommer vara en hemlis tills det verkligen smället och allt går som jag vill ha det. Först så måste jag bara försöka på bästa möjliga sätt sen så är det klappat och klart.
Finns en negativ sak, men den kan man ju bara glöma bort och hoppas på att ingen förstår. För det gör jag inte ens själv verkligen. Det kanske är lite knas att jag säger det här så himla tidigt, men det känns verkligen rätt.

NU SATSAR JAG, NATALIE "NNATS" JANNERSTAD RÖNNERSTEDT

Kommentarer
Postat av: LBL

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-04-26 @ 22:17:39
URL: http://laazi.blogg.se
Postat av: Timmy

Hahah jag tror jag vet vad du menar (A)

2008-04-29 @ 11:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback