I <3 fotboll

(detta inlägg är sent eftersom blogg inte funkade i söndags..)
Allsvenskan har börjat nu igen och självklart så var man på premiären mellan AIK och Kalmar FF. Stämningen innan matchen, när vi skulle välkomna bussen tillbaka till Råsunda var helt fantastisk. Nästan bättre än inne på norra.. Även fast jag fick en smälld fucking jävla raket mitt framför mig så mitt öra fick lock. Grymt kul att vara tillbaka i Solna nu igen. Och självklart så sken solen över Råsunda.
Matchen gick väl sådär, Kalmar är ju ett bra lag så 0-0 är ändå en bra början på säsongen. Kunde som sagt ha vart lite mer drag på norra, men nästa,nästa hemma/borta(?) match så är det ju derby mot Bajen och då jäääävlar!!

image523

Det har ju inte bara vart AIK som har spelat utan även alla andra lag i Allsvenskan. Men jag bryr mig mest om våra stockholms lag som Djurgården och Hammarby. Tråkigt nog så vann dom sina premiär matcher, men sen mötte dom ju nykomlingar båda två. + att Bajen gick vidare på självmål. HELA SVERIGE SKRATTAR

image524

Ikväll så är det ju dags för kvartsfinaler mellan Roma - Man United och Schalke 04 - Barcelona kl 20:30 på Tv6 eller Viasat Sport 1. Missa inte!


Kommentarer
Postat av: glitterandbling

ha en bra kväll! :P

2008-04-01 @ 19:59:23
URL: http://glitterandbling.blogg.se
Postat av: Annika Forsberg

hoppas allt är bra i dag :D

2008-04-01 @ 20:47:58
URL: http://forsbergannika.blogg.se
Postat av: Rille

"men nästa hemma match så är det ju derby mot Bajen och då jäääävlar!!"

Lilla Natalie, vi har inte bajen hemma förrän i höst.
Nästa hemmamatch är på torsdag, mot GIF Sundsvall.
Bajen, den 14/4 är DERAS match.

2008-04-06 @ 15:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback