Kanske dags och städa?


Före
Haha, kan ju bara säga att detta är inte alls stökigt om man jämför med hur det brukar se ut. Och allt detta har jag skapat på mindre än 2 dagar. Haha ^^ Inte undran på att mamma tjatar. Men jag hittar allt så mycket bättre när det är såhär. Får då vet jag var jag la det senast. ;)

Aja men kanske dags att städa nu när Timmy ska komma och kolla på Göteborg - AIK.
Hoppas på vinst men tror på förlust .. :(
_______________________

image552
Mina skor som bara ligger över allt i hela rummet. Detta är absolut inte alla skor som jag äger, utan det är ca dubbelt så mycket. Men detta är det jag använder just nu för tillfället. HAHA ^^ jag älskar skor (:

När rummet är städat (:
image553

image554

image555

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback