Onsdags kväll

Sitter här och drömmer mig bort om sommaren i Alanya, kan bara inte sluta tänka på det. Pratade nyss med Ronny och han hade visst glömt säga att vi var tvungna att åka buss från Antalya till Alanya vilket tar två timmar extra. Vi kommer vara hemma hos dom runt 24:00. Hela dagen har då bara gått åt att flyga, packa och åka buss. Men vafan då är vi iaf i Turkiet.

Men ikväll så blir det tv för min del, BARA tv. Haha ^^ Men jag vet inte riktigt vad jag ska titta på, om det blir matchen mellan Arsenal och Liverpool eller Grey's anatomy. Har väldigt svårt att bestämma mig där mellan.

vs. image529

Idag så var det bara fyra korta och helt okej lektioner idag. Orkade med alla, även om spanskan var lite allt för tråkig.. Men jag hade ju mitt godis och äta på (A), + alla andra.. Sen så när skolan var slut så gick jag och Robin till Gullmars för att vänta på hans flicka och mmalte. Karoliina var en rätt så trevlig typ, även om hon är finsk ^^ haha. (Folk som känner mig vet vad jag tycker om det..) Sen så drog jag och mmalte in till stan för att gå en shopping runda bland alla rese bolag och som sagt så fick vi en billig och bra resa.


Kommentarer
Postat av: Saaraa

tror ni kommer få riktigt kul! är ni bara två som åker?

riktigt snygg design förresten :)! gjort den själv?

2008-04-02 @ 20:34:05
URL: http://ssaraaas.blogg.se
Postat av: S t y l i s s i m o

Svar: Photoshop är ett så pass stort program att det nog alltid kommer att finnas saker att lära sig :)

2008-04-02 @ 21:11:38
URL: http://stylissimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback