080808

"Inlägget skrivs i efterhand"
Det var helt kaos på Stureplan igår ikväll. Var så jävla mycket folk att man kom fan inte förbi klungan. Otroligt sjukt, men ändå fett okej! Men det sämsta med hela kvällen var att comviq nätet inte funkade som vanligt^^ Så jag fick inte tag på någon... Min och mmalte kväll slutade mycket tidigare än vad vi hade tänkt oss. Men eftersom jag är uppe redan nu för att åka till farmors land så var det ändå helt okej att komma hem runt 12 - halv 1.
Blev faktiskt lite besviken igår. Ingenting var som jag hade tänkt mig. Nåja, fick iaf träffa lite kompisar, vilket man inte säger nej till.

Nästa vecka på tisdag så börjar ju ändå trots allt Ung08, äntligen. Även om det mest bara är fjortisar där så går jag alltid dit. Beror också mycket på att pappa är där och dömer fotbollen. Kul att titta på!
Men nu måste jag röra mig, puuuuuuuuus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback