2-2

Jag har ont i halsen, kan inte prata och är på ett jävla humör. Tänker bara avsluta kvällen med att säga att jag förstår inte hur något lag kan ha så tur som bajen. Gör alltid mål i sista minuterna eller sekunderna. Visst, våran straff var ganska så mesig. Men domarn var ett mongo som inte kunde döma ordentligt så klaga på honom istället. Men vi hade fan 80% av matchen men ändå ska det alltid sluta 2-2

TUR BAJEN, TUR!
JÄVLIGT ONÖDIGT ATT SLÄNGA IN MASSVIS MED SKIT PÅ PLANEN. OCH INTE BARA EN GÅNG UTAN 3-4!


Självklart så är det också alltid bråk efter alla derbyn. Alltid kul att se på, spelade in lite också. Fyfan vad polisen sprutade tårgas / pepparsprej eller vad det nu var. Stackars folk som fick det i ögonen. Haha, men som alltid klarar jag mig hel hem. Jag är ju trots allt en duktig flicka(A)

Hur som helst, bra spelat gnaget <3


Härlig bild på Ivan Obolo

Kommentarer
Postat av: sarah

vilken härlig blogg

2008-08-26 @ 12:29:55
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: Anonym

gnaget spela inte bra,

bajen spela bra i slutet.. gnaget fick en tur straff!

2008-08-26 @ 16:23:19
Postat av: Mike

Pajas bajen, kastar in mot vår målvakt också!.. man lackar ju! Baby<3

2008-08-26 @ 19:05:44
Postat av: Olivia

FYFAN JÄVLA BAJENFIIITTTT***OORR !!!!!

2008-08-28 @ 19:22:15
URL: http://oplanerat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback