Äntligen hemma

Nja, om jag ska vara exakt så kom jag faktiskt hem igår med 14:19 tåget från strängnäs, landet.. Familjen tvingade dit mig eftersom dom inte ville att jag skulle sitta och vänta på tåget som skulle gå 22:19 på fredag kväll när vi är i strängnäs ca en timme innan. Men det var ändå helt okej att stanna en natt på landet. Behövde dom där varma mackorna och ett stort glas Oboy!

Men anledningen till att jag inte hann/orkade skriva redan igår var för att jag stannade kvar i stan ett tag för att träffa Sarah och Mmalte, samt Marcus. Det var verkligen längesen jag träffa Sarah och vi har liksom gått i samma klass i 10år. Så tragiskt att tappa kontakten.. Men den får komma igen sen! Men istället för att då åka hem själv sen så fick jag med mig en liten mmalte. Vi hade ju en del att prata om även fast vi fastnade vid TV:n. (a). Sen åkte hon hem för att äta medan jag gick ner för att handla mat eftersom kylskåpet var helt tomt och mamma är fortf på landet i några veckor till(?). Men istället för att ställa mig och laga mat sedan när jag kom hem så drog jag över Marcus från Orminge för att laga mina fiskbullar. Jag är för lat för att göra någonting sånt själv just nu. Men han förstod ju ingenting så det slutade med att jag stod där och gjorde mina egna. Och gott blev det! ;)
Sen bar det av på fest ute i skogen!? Måste sluta hänga i dom här kretsarna..

Nu är pappa hemma och det är Söndag. Vilket betyder SLAPPA SÅ MYCKET DU VILL!


Folk säger att det är för lite bilder på mig själv här i bloggen. Därför får jag väl slänga in en bild då. Dock riktigt jävla gammal. *Fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback