Äntligen klar med håret

Tog ett jävla bra tack för mig och mmalte att blir klara med mitt hår. Först var det tänkt att vi skulle mötas 14:30 utan för Willys i Älvsjö för att köpa färg. Men allt blev lite för senat och vi möttes istället klockan 15:10. Sen när vi väl kom in och äntligen skulle ställa oss i kassan, så valde vi självklart fel kö. Med världens fulaste bebis framför. Plus att jag fick med mig ett nytt Deo stick eftersom min förra är slut, nytt rak lödder, en ny tandborste och självklart lite glass på vägen hem.

När vi då skulle sätta igång så kom vi på att en färg burk inte skulle räcka till mitt hår. SMART! Så vi tog i allt vi hade och gjorde vårat bästa. Resultatet blev inte så lyckat, jag såg inte så mycket skillnad. Kanske i mörkret, men inte ljuset. Så mmalte försökte med att springa ner till Konsum och kolla om dom hade samma färg som vi hade köpt. Men konstigt nog hade Konsum INGEN HÅRFÄRG ALLS!? Vad fan är det för Mat affär?:O
Hur som helst så lyckades jag tajma familjen och dom kom hem med två nya paket, så det var bara för mmalte att göra om hela skiten. Stackars lilla mmalte.

Efter ett tag så blev mmalte lite hög på doften och började flumma, en kul avslutning på kvällen. Nu väntar bara TVn och sängen. PUUUUSS

Från ljus brunt till MÖRK BRUNT, inte svart!
Fick mycket kortare hår också, plus en lugg. Riktigt snyggt och skönt med nytt frächt hår!
Vad tycker du om mitt nya hår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback