En suddig och tidig morgon

Nästan allt för tidigt för min del. Men har man tider och passa så har man. Satt precis på tv och lyckades tajma handbolls finalen mellan damerna. Norge - Ryssland, grymt spännande även fast det precis har börjat. Självklart håller jag på Norge, har aldrig gillat Ryssland ^^..


Matchen mot Sverige.
Riktigt kul bild ^^ Vad fan gör norskan med svenskens näsa?!


Senare idag ska jag träffa Michaela och förhoppningsvis Patrick också. Annars blir det Michaela hela dagen, vilket jag inte har nått emot (a). Vi hade tänkt att baka lite, kanske hoppa lite studs matta beroende på vädret och självklart ta massvis med kort.

Nu ska jag sätta mig och gå igenom lite jobb. För jag behöver verkligen ett jobb och pengar just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback