Farmors 70års kalas

Förlåt för att jag inte hann lägga in någonting igår. Men strax efter att jag kom hem från en otroligt dålig match spelad av AIK så kom mmalte och strax där efter kom även David och Kim som vi träffade i Alanya. Dom är här på besök från Umeå och åker tyvärr hem idag. Men det var riktigt kul att träffa dom iaf. Många minnen som kommer tillbaka.

Men hur som helst så har jag äntligen fixat lite bilder från farmors 70års kalas i lördags. Vi hade otroligt kul, speciellt pappa innan han däckade runt 6-7. Vi höll på hela kvällen och måste bara säga att min släkt är otroligt sköna. Så kul att alla kusinerna är samlade och att få träffa alla anda också. En kväll att minnas. Tyvärr så hade jag inte kameran framme hela tiden eftersom jag var tvungen att tänka på annat. Men några bilder fick jag iaf.


Så glad blev farmor när hon äntligen fattade att hon fick en 32" LCD TV i present.
Och sen en klassisk bild på våran första rond, härlig bild tycker jag ^^


Syskonen + mor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback