Första dagen i tvåan

Japp, nu smäller det. Idag så börjar jag äntligen(?) tvåan. Nu är det bara två år kvar till studenten .. ^^ Känns lite konstigt att sitta här ca halv 8 på morgonen, när jag har gått upp runt lunch eller senare hela lovet. Men nu är det slut på det roliga och nu kommer helvetet fram. Bara jag klarar tvåan så är jag nöjd, för då borde trean bli så mycket enklare.

Det som lär vara roligt de första dagarna är väl att vi alla får umgås igen. Har typ inte träffat några från skolan under sommaren. Resten av terminen så lär man väl lära känna treorna mycket bättre och kan ta sig en luck på de nya ettorna som har börjat. Hahaha! Nu jävlar ska det mobbas!

Men nu har jag inte så mycket tid att skriva längre. Ska möta Michaela och Jossan 08:40 vid tvärbanan utanför skolan och jag har bara satt på mig en tröja och sminkat mig. Mitt hår lär ta mins 20 min.... Jag vet inte vad jag ska göra med det?! :O


Kommentarer
Postat av: lisa

vad går du för linje? :)

2008-08-22 @ 14:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback